Featured

Join Date23, Jul 2014
serwer1serwer1@o2.pl    

Suplementy na moc

1 miesiąc Ago, Lipiec 11, 2018

Jakim sposobem działają leki na erekcje

1 miesiąc Ago, Lipiec 11, 2018

Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 sposobami ćwiczeń, które najszybciej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów ożywia wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które sprawi, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, gdy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra tanio

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą satysfakcję z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych mięśni pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i upraszczają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj levitra