Featured

Join Date23, Jul 2014
serwer1serwer1@o2.pl    

Suplementy na moc

1 miesiąc Ago, Lipiec 11, 2018

Jakim sposobem działają leki na erekcje

1 miesiąc Ago, Lipiec 11, 2018

Dieta na potencję

Written by : , Category : problemy z potencją , Date : Styczeń 7, 2015 , Brak komentarzy do Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem wpływającym na potencję jest właściwe jedzenie. Dobra dieta jest w stanie poprawić nie tylko jakość potencji, ale także płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co się dzieje podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do całkiem istotnych niedoborów selenu. Możemy go unormować spożywając niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny tak samo ważny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za syntezę testosteronu, ten z kolei pobudza sprawność seksualną. W chwili spożywania alkoholu czy palenia papierosów spada poziom cynku, lecz łatwo go uzupełnić przez warzywa strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Niezwykle istotnym składnikiem jest też arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy i wydłuża czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy także w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak czekolada, mięso wołowe, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Trzeba zwrócić także uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na poprawne działanie hormonów. Jeśli musimy uzupełnić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie erekcja